JÓTÁLLÁSI IGÉNY BEJELENTÉSE
Problémát tapasztaltál a nálunk vásárolt bútorral kapcsolatban?
Sajnos a legnagyobb jószándékunk esetén is időnként előfordul, hogy valami hiányzik a csomagból, vagy sérülés éri a nálunk vásárolt bútorokat. Mi természetesen segítünk érvényesíteni a jótállási igényedet!
Ha problémát tapasztalsz, a gördülékeny ügyintézés érdekében kérlek tedd a következőket:
- Amikor megérkezik hozzád a bútor, nézd át alaposan! Ha ilyenkor – szállítási - sérülést tapasztalsz, a sérülés tényét, és rövid leírását írasd fel a fuvarossal a szállítólevélre (így mi már rögtön a szállítólevél visszaérkezésekor látjuk, hogy probléma történt), készíts fényképeket - a lenti minták alapján -, és töltsd ki a lenti JÓTÁLLÁSI IGÉNY bejelentő űrlapot.
- Ha a szállításnál minden rendben volt, de a kicsomagolás után észreveszed, hogy valamelyik elem megsérült, vagy pl. egy alkatrész hiányzik az összeszereléshez, akkor készíts fényképeket - a lenti minták alapján -, és töltsd ki a lenti JÓTÁLLÁSI IGÉNY bejelentő űrlapot.
- Ha a jótállási időn belül – jótállási jegyen megtalálható a megvásárolt termék esetében érvényes jótállási idő – merül fel valamilyen garanciális probléma a bútorral kapcsolatban, kérlek készíts fényképeket - a lenti minták alapján -, és töltsd ki a lenti JÓTÁLLÁSI IGÉNY bejelentő űrlapot.
A JÓTÁLLÁSI igény bejelentő űrlapon add meg a nevedet, és elérhetőségeidet (e-mail, telefonszám), valamint a bútor átadásakor kapott dokumentumokról a „Vevőrendelés", VAGY a „Számla", VAGY a "Szállítólevél" számát.
Írd le röviden, de a lehető legpontosabban a problémát/hibajelenséget, illetve, ha pl. a kicsomagolásnál úgy találod, hogy hiányzik egy alkatrész, akkor annak a szerelési útmutatóban található alkatrészjegyzék-számát is.
Tölts fel 3 db fotót:
az első egy egészen közeli, de éles, világos, és jól kivehető kép legyen a HIBÁRÓL;
a második egy kicsit távolabbi, éles, világos, és jól kivehető kép legyen a bútor HIBÁS/PROBLÉMÁS ALKATRÉSZT tartalmazó részéről;
a harmadik egy távolabbi, éles, világos, és jól kivehető kép legyen az EGÉSZ BÚTORRÓL, amin felismerhetően, jól látszik.
Küldd el az űrlapot, mi legkésőbb a következő nyitvatartási napon felvesszük veled a kapcsolatot, és részletesen átbeszéljük a további teendőket. (A kitöltött űrlap másolatát elküldjük az űrlapon megadott e-mail címedre.)